به دلیل نوسانات بازار، لطفا قبل از پرداخت با کارشناسان ما هماهنگ فرمایید پشتیبانی لوازم خانگی 0930.576.0940 * پشتیبانی کالای دیجیتال: 021.8891.8209 و 0919.729.9484

چگونه اعتماد کنیم

در گذشته عادت داشتیم به بازار بریم، فروشگاه های مختلف رو بگردیم تا بتونیم کالای مورد نظرمون رو بخریم. اما الان به دلایلی، روش بهتری جایگزین خرید حضوری شده است:

 1. صرفه جویی: با جستجو در سایتهای مقایسه قیمت، امکان انتخاب بهترین قیمت فراهم میشه. و در کل با خرید در فضای مجازی، در زمان مون صرفه جویی میشه، زمانی که در شهرهای بزرگ، به معنی حذف چند ساعت برای رفت و آمد تا فروشگاه یا بازاره.

2. حذف بُعد مکان: اگر در سیستان و بلوچستان باشید، یا آذربایجان و خراسان و خوزستان... فرقی نمیکنه! میتونید از بهترین فروشگاه خرید کنید. ممکنه این فروشگاه در تهران یا شیراز باشه، مهم منفعت و رضایت مشتریه که تعیین کننده اس.

3. انتخاب بهتر: اینترنت بهترین فضای مقایسه است. قیمت، تصویر و توضیحات کامل کالا، به راحتی قابل دسترسیه، پس مقایسه و در نهایت انتخاب مون راحت میشه.

4. اینترنت اخم نمیکنه! شاید خیلی از ما ها، سخت مون باشه پشت سر هم چند کالا رو توی یک مغازه از یک فروشنده بپرسیم. ولی توی اینترنت به راحتی میتونیم ساعتها و روزها، هزاران سئوال رو بپرسیم.

 

انماد اعتماد طوفان کالاما مهمترین ایراد خرید از فضای مجازی چیه که هنوز بیشتر مردم خرید حضوری رو ترجیح میدن؟

  1. یک نکته عادت به دیدن و لمس کالاست، و شاید اطمینان از سالم بودن کالا در هنگام دریافت. حالا راهکار چیه؟

هفت روز ضمانت بازگشت محصول توسط طوفان کالا، برای کالاهایی که معیوب تحویل داده شدن، پیش بینی شده. این ایرادات ممکنه در زمان حمل و نقل یا کنترل کیفیت کارخانه به وجود اومده باشن.

  1. اعتماد! مهمترین دلیل نگرانی مشتریان اینترنتی، اعتماد است. راهکار چیه؟

نکات زیر، به ما کمک میکنه فروشگاه های معتبر و متفرقه رو از هم تشخیص بدیم.

 

سابقه

مجموعه ی ما، از سال 1389 و به عنوان نماینده یکی از کارخانه های معتبر تولید کننده ظروف آشپرخانه در بازار بزرگ بلور فروشان میدان شوش تهران راه اندازی شد و در سال 1397 با راه اندازی وبسایت طوفان کالا، گام به عرصه فروش اینترنتی با مجموعه متنوعی از کالا ها از جمله محصولات دیجیتال و آی تی گذاشت.

 

تفاوت وبسایت با سایر فروشگاهها:

اول باید بدونیم بین شخصی که در یک صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام داره کالایی میفروشه، با فروشگاهی اینترنتی (وبسایت مستقل) ، خیلی تفاوت وجود داره.  در روشی دیگه، برخی افراد سودجو حتی صفحه اینستاگرام هم راه نمی اندازند و در سایتهایی مثل دیوار و شیپور تنها با یک شماره تلفن اعتباری در خواست دریافت وجه میکنند. وبسایتهایی که خودشان هم نسبت به چنین معاملات و خریدهایی هشدار جدی داده اند. باید گفت یک وبسایت با هزاران کالا، خطوط تلفن ثابت، آدرس پستی مشخص، نماد اعتماد الکترونیک و... نیازمند برنامه نویسی کامپیوتری و برنامه ریزی فیزیکی ِ چند ماهه و سرمایه ای چند ده میلیونی، فقط برای راه اندازیه، و اعتبارش با کانال ها و پیجهایی که میتونن چند دقیقه ای راه اندازی و در 2-3 روز صفحه شون رو پر کنن، متفاوته.

ببینیم فیلترهای وبسایتها، چه چیزهایی هستن:  

 

نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد یا نماد اعتماد در واقع برای ایجاد اعتماد در کاربر برای خرید از فروشگاه های اینترنتی صادر می شود،  وظیفه اعطای نماد به عهده مرکز توسعه تجارت الکترونیک است. این مرکز دولتی، زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. . افراد حقیقی و حقوقی ِ دارای اینماد، به دقت احراز هویت و اعتبار سنجی شده اند اعطای این مجوز برای کسب و کارهایی صورت می گیرد که فعالیت شان از نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیک قانونی است. طوفان کالا موفق به اخذ نماد اعتماد یک ستاره شده است که با کلیک بر روی نماد در پایین صفحه، جزئیات آن نمایش داده خواهد شد. 

https://trustseal.enamad.ir/Verify.aspx?id=116794&p=YG6cpZ71xKIQUBd7

 

شاخصهاي احراز صلاحيت کسب و کارهاي اینترنتی براي دريافت نماد اعتماد، شامل 33 مورد و در 7 گروه اصلی دسته بندي شده اند، عناوين اين گروهها که به دقت بررسی می شوند عبارتند از:

صلاحیت مالک کسب و کار اینترنتی

مکان فیزیکی کسب و کار اینترنتی

 قانونمندي کسب و کار

شفافيت فرايند فروش

رسيدگي به شکايات

رعايت حريم خصوصي کاربران

امنيت مشتری

 

چرا داشتن نماد اعتماد الکترونیک ضروری است؟

برای بالا بردن ضریب امنیت، اعتماد سازی و ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی  و به رسمیت شناخته شدن آنها و در جهت ایجاد رقابت سالم، بالا بردن سطح کیفیت فروش، ارائه خدمات مناسب و مشاوره به مصرف کنندگان، اخذ نماد اعتماد از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک ضروری است.

 

درگاه پرداخت

گزینه پرداخت از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک یا (IPG) در فروشگاه های اینترنتی مبنی بر معتبر بودن فروشگاه هاست چرا که برای ارائه  درگاه پرداخت، تشریفات قانونی خاصی باید رعایت شود و مدارک و اعتبار بانکی صاحب حساب که صاحب امتیاز فروشگاه است از طریق بانک به دقت بررسی می شود و پس از تأیید امکانات در اختیار فروشگاه قرار می گیرد.فروشگاه آنلاین طوفان کالا، دارای درگاه پرداخت  "به پرداخت پاسارگاد" است که جهت رفاه و انتخاب مشتری مهیا شده است و امکان خرید را از طریق کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر می کند.

 

ایمیل ِ تاییدیه سفارش و پیامک فاکتور

در دو مرحله جداگانه ابتدا هنگام ثبت نام سفارش و سپس در مرحله بعد، هنگام پرداخت، از طوفان کالا ایمیلی دریافت میکنید. همچنین پس از پرداخت وجه، پیامک تایید ارسال خواهد شد. طبق قوانین تجارت الکترونیک، وقتی شخصی فاکتور و رسید پرداخت داشته باشد، صاحب کالای قید شده شناخته خواهد شد و فروشگاه اینترنتی در صورت عدم تحویل کالای فوق در مدت زمان معین و البته با گارانتی و سلامت فیزیکی، مشمول جریمه های سنگین همچون فیلترینگ، جریمه های مالی سنگین و حتی تعطیلی کسب و کار خواهد شد.

 

پرداخت در محل در شهر تهران

به دلیل وجود دفتر طوفان کالا در شهر تهران، امکان پرداخت در محل، تنها در شهر تهران امکان پذیر است.

مشتریان گرامی می توانند با پیش واریز 5% از مبلغ فاکتور (جهت حصول اطمینان از کنسل نشدن سفارش) وجه کالا را در هنگام تحویل تسویه نمایند.